معیار HLB به انتخاب امولسی فایر مناسب کمک می‌کند به طوری که امولسی فایرهایی با HLB پایین برای سیستم امولسیون آب در روغن (W/O) مناسب هستند و امولسی فایرهایی با HLB بالا برای امولسیون های روغن در آب (O/W) کاربرد دارند.
عرضه کننده رزین تصفیه آب, فروش اینترنتی رزین, فروش فوری رزین آنیونی, فروشنده تلفنی رزین کاتیونی رزین تصفیه آب, فروش رزین, فروش رزین آنیونی
خرید رزین کاتیونی | فروش و واردات انواع رزین کاتیونی و رزین آنیونی پرولایت انگلیس جهت خرید رزین کاتیونی و رزین آنیونی
فروش واردکننده اصلی رزین انیونی و کاتیونی قیمت رزین پرولایت عرضه کننده رزین کاتیونی پرولایت فروشنده اصلی رزین آنیونی
نگهداری و حمل و نقل: باید در انبار خشک و تهویه مناسب ذخیره شده از آلودگی بوهای گوناگون، نور خورشید و باران هنگام حمل و نقل جلوگیری شود. در شرایط که محصول مهر و موم شده باشد به مدت سه سال کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.
عرضه انواع اسانس های خوراکی و بهداشتی و آ رایشی و انواع رنگ های خوراکی و بهداشتی و آرایشی محلول در آب و محلول در روغن و چربیها و محلول در الکل. انواع عطر و اسانس گلها و اسانس های بهداشتی و آرایشی نظیر اسانس کاج ، اسطخدوس ، داو ، اسانس یاس ، نرگس ، حنا ، اقاقیا ، همیشه بهار ، مریم ، شب بو ، زنبق ، ارکیده ، لاله ، رز و..به قیمت وارداتی در بسته بندی پلمپ موجود است. ارسال نمونه رایگان به سراسر کشور.
شخصات 1.طعم میوه 2.مایع، پودر، امولسیون 3.دوز مصرفی: 0.1٪ -0.5٪ 4.کاربرد در انواع مواد غذایی 5.ISO، HACCP کاربرد در انواع مواد غذایی مانند شیرینی سازی، اسنیک، مواد غذایی نانوایی، آب نبات، بستنی، آب میوه، نوشیدنی، لبنی محصولات و غیره
فروش کود اوره 46 درصد گرانول و پريل درجه يک در کيسه هاي 50 کيلويي دو جداره جهت صادرات به عراق وافغانستان و تحويل در فوب خليج فارس و ديگر کشورهاي همسايه . در ضمن قبول تهيه و خريد sgs براي افرادي که کود اوره 46% صادراتي خريد نموده اند را داريم در تناژ 100 تن الي 2000 تن را اماده تهيه sgs براي افراد حقيقي يا شرکتهاي ايراني يا خارجي را به اسم خودشان تهيه مينماييم.
فروش کود اوره N 46% ازت (urea 46% PRILLED و Urea GRANULAR 46% ) پريل و گرانول(اوره کشاورزي و اوره صنعتي)اوره با پوشش گوگردي براي مصارف داخلي و براي صادرات در تناژ 100 تن الي50.000 تن و ساليانه و يک پارتي(spot) در اقصي نقاط و بنادر جهان به صورتCFR) CIF ) در بسته بندي و کيسه هاي 50 کيلويي يا 1 تني و فله . پرداخت محموله به صورت DL/C وTT نقد و غيره . تحويل اوره صادراتي ايران در فوب خليج فارس وبنادر مقاصد.
فروش و عرضه و پخش اوره کشاورزي و اوره صنعتي 46% ازت يا نيتروژن در سطح ايران و مناطق مختلف ايران براي مصارف کشاورزي و صنعتي در در کارخانجات و شرکت هاي تعاوني در سطح گسترده و با نازلترين قيمت و بدونه واسطه در حداقل فروش 15 تن در متريک تن آماده فروش هستيم.
فروش و عرضه و پخش اوره کشاورزي و اوره صنعتي 46% ازت يا نيتروژن در سطح ايران و مناطق مختلف ايران براي مصارف کشاورزي و صنعتي در در کارخانجات و شرکت هاي تعاوني در سطح گسترده و با نازلترين قيمت و بدونه واسطه در حداقل فروش 15 تن در متريک تن آماده فروش هستيم.
پرکلرین | Calcium Hypochlorite فرمول شیمیایی : Ca(OCl)2 نام شیمیایی : هیپوکلریت کلسیم پرکلرین یا کلسیم هیپوکلریت پودر سفید رنگی است با خاصیت گندزدایی که بوی زننده و تندی دارد و مجاری تنفس را آزار میدهد.
به وسیله واکنش کلر با شیر آهک در مجاورت سدیم هیدروکسید در طی یک فرآیند چند مرحله ای ، دوغاب پرکلرین تهیه می شود که متعاقبا با فیلتراسیون و خشک نمودن ، گرانول های پرکلرین بدست می آید.