در رابطه با کسب اطلاعات راجع به قیمت خرید و فروش کربن اکتیو با ما تماس حاصل فرمایید. نام شیمیایی : کربن اکتیو. اسامی مترادف با کربن اکتیو : دوده ، کربن فعال ، ذغال فعال ، ذغال اکتیو ، Activated carbon. گرید محصول : 1. کربن اکتیو صنعتی. خلوص : کربن اکتیو 99%. برند :کربن اکتیو چینی.
کربن فعال جهت مصارف صنایع شیمیایی، پالایش و پتروشیمی، صنایع مواد غذایی، رنگ زدایی روغن های گیاهی و نباتی، تصفیه آب، جذب گازها و بخارات، استخراج و تخلیص طلا و نقره استفاده می شود.
نمك طعام يا سديم كلريد، يك تركيب يوني است كه از واكنش بين سديم مذاب و گاز كلر بدست مي آيد. اين واكنش همراه با توليد گرما و نور انجام مي گيرد. در طي اين واكنش يك الكترون از اتم هاي سديم به اتمهاي كلر منتقل مي شود و هر دو به آرايش هشت تايي مي رسند. در اين فرآيند سديم به كاتيون سديم و كلر به آنيون كلريد تبديل مي شود.
نام محصول : کلرید سدیم. نام های دیگر : نمک معمولی - نمک طعام - سنگ نمک - هالیت - سدیم کلراید فرمول شیمیایی : NaCl.
کارخانه تولید سولفات آلومینیوم سولفات آلومینیوم چیست سولفات آلومینیوم 17 درصد تولید کننده آلومینیوم سولفات
زاج سفید سولفات آلومینیوم 17 % کاغذ سازی عرضه کننده سولفات آلومینیوم | Aluminium sulfate | سولفات
حدود 50 درصد از سولفات آلومینیوم موجود در جهان در کاغذسازی و کارتون سازی استفاده می شود.از سولفات آلومینیوم به دلیل سه ظرفیتی بودن یون آلومینیوم و توانایی بالای آن در انعقاد و لخته سازی ذرات کلوئیدی ، در تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود.
پیشگامان شیمی آریا تولید کننده انواع روان کننده های بتن از جمله فوق روان کننده های بتن. تولید و فروش روان کننده و فوق روان کننده بتن در انواع گوناگون فوق روان کننده بتن وکاهنده آب بتن با حالت نوترال جهت تولیدبتن واجرای بتن ریزی درهوای معتدل برپایه پلی نفتالین سولفونات وملامین فورمالدئید سولفونه منطبق فروش فوق روان کننده بتن و فراورده های سیمانی بر پایه کربو اکسیلات و با 55درصد ماده جامد استفاده از روان کننده بتن دیرگیر در موارد معمول جهت افزايش
ترکیبات طبیعی بازیافت شده از صنایع چوب و کاغذ، که طی یک فرآیند شیمیایی پالایش، توسط گروه های عاملی سولفونات فعال و با مکانیسم دافعه الکترواستاتیک باعث دافعه ذرات سیمان می شود. این مواد توانایی کاهش آب تا بیش از 15 درصد را دارند و معمولا جهت بتن های کم سیمان با نسبت آب به سیمان بالا به مصرف می رسند.
ترکیبات طبیعی بازیافت شده از صنایع چوب و کاغذ، که طی یک فرآیند شیمیایی پالایش، توسط گروه های عاملی سولفونات فعال و با مکانیسم دافعه الکترواستاتیک باعث دافعه ذرات سیمان می شود.
امولسيون به مخلوط دو ماده (مايع) امتزاج ناپذير مانند مخلوط روغن و آب اطلاق مي شود كه مي توان اين دو ماده را توسط مواد امولسيون كننده (امولسيفاير) به مخلوط پايدار و تكفاز تبديل نمود بطوريكه دو ماده تكفاز از يكديگر جدا نشوند. بر همين اساس مي توان با استفاده از امولسيفايرها، تركيبات سنگين آلي و حلالهاي قطبي نظير آب را با يكديگر تركيب و به صورت مخلوط قابل امتزاج و پايدار درآورده، شرايط را برای انجام بهينه واکنش در اين مخلوط مهيا نمود.
یکی از خصوصيات مهم كه بر اساس آن امولسي فايرها را تقسيم بندي مي‌کنند بر اساس خصوصيت انحلال آن‌ها و یا به اصطلاح HLB مي‌باشد. HLBمخفف Hydrophilic/Lipophilic Balance است که نسبت آب دوستی و چربي دوستی امولسی فایرها را نشان می‌دهد.