قیمت فروش شربت گلوکز glucose

تولیدکننده گلوکز ذرت - فروش گلوکز مایع

شرکت تیناکم محصول گلوکز ذرت و گندم را در بسته بندی های 25, 50 و 300 کیلویی در انبار تهران و اصفهان عرضه مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید گلوکز با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

بسته های از DE 42 شربت گلوکز ذرت با بریکس 82٪ به صورت فله در تانکرهای 20 تنی.
هم چنین بسته محبوب به صورت بشکه های 290kg / درام پلاستیک و یا گالن های 50 کیلویی در دسترس است.

فارسی

فروش متیلن کلراید Methylene Chloride - قیمت دی کلرو متان سامسونگ

فارسی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول متیلن کلراید را از کشور چین و کره با برند سامسونگ وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بشکه های 250 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید متیلن کلراید با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

فروش محلول آمونیاک مایع با خلوص 20-25درصد - Ammonia

شرکت تیناکم محصول آمونیاک مایع را خلوص 20 تا 25 درصد عرضه می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بشکه های 200کیلو گرمی و یا تانکرهای 17 و 25 تنی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید محلول و گاز آمونیاک99درصد با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

توضیحات محصول آمونیاک Ammonia

فارسی

فروش زانتان گام خوراکی- خرید صمغ گزانتان مش200

شرکت بازرگانی تیناکم محصول زانتان گام Xanthan gum را از کشور چین و آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی در مش های 80 و 200 با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید زانتان گام Xanthan gum با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

فارسی